wtorek, 21 listopada 2017

dobra, muszę to wszystko jakoś poukładać
jestem trochę pijana piwem od przemka, ale to chyba nawet lepiej


ania w kuchni sprawiła, że mam ochotę się ogarnąć. to nawet nie jest ochota. to jest potrzeba. a zarazem przywilej. dlaetego kurwa masz zostać modelką. wczorajszej nocy płakałam z tego powodu. ale i po co? próbuj aż znajdziesz, po prostu nie ma inaczej. a zdjęcia? próbuj, szukaj drogi, gdzieś będziesz. i to będzie dobra. znajdziesz to co najlepsze tylko kurwa weź się ogarnij, trzeba dorastać, trzeba szukać, trzeba żyć, bo może jutro pierdolnie cie samochód, czy coś tam. a wiesz że możesz. i to jest dla ciebie najgorsze. nie zmarnuj potencjału. nie daj się, boże izabelka, jesteś piękna, chuda, mądra, kreatywna, mądra i dasz radę. możesz być księciem, możesz. po prostu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

2018. szybko płynie. wszystko.  rok temu prawie o tej samej porze pocałowałam K, co wywołało we mnie małą lawinę piękna, wątpliwości i miło...